Pages

Saturday, June 25, 2011

MERASMIKAN MESYUARAT AGUNG KOPERASRI SERBAGUNA KAUM IBU KUBANG PASU BHD., MENGHADIRI MAJLIS KENDURI DAN MENYAMPAIKAN BANTUAN KEPADA MANGSA RIBUT

Pada sebelah pagi, 25 Jun, saya merasmikan Mesyuarat Agung Koperasi Serbaguna Kaum Ibu Kubang Pasu Bhd. Koperasi ini di pengerusikan oleh Dato' Hj Barishah Bt Saad, bekas ADUN Tunjang. Koperasi ini adalah sebuah koperasi yang menunjukkan prestasi kewangan yang memberangsangkan. Pada tahun 2010, ia mencatatkan jumlah pendapatan (revenue) sebanyak RM 11.14 juta dengan keuntungan RM 369, 700. Ia mampu membayar dividen sebanyak 10% setiap tahun.

Selepas itu, saya dan isteri menghadiri majlis kenduri kahwin anak kepada Tn Hj Karim (AJK bahagian) dan Pn Hjh Jamilah (AJK Wanita bahagian) di Taman Jerai, Gurun dan rumah En. Razak di Kampung Teroi Bukit.

Pada sebelah malamnya, saya memberi bantuan kepada 3 orang mangsa ribut di Kampung Sungai Yan dan menghadiri majlis ramah mesra KRT (Rukun Tetangga) daerah Yan bersama YB Dato' Seri Mejar Jeneral jamil Khir Baharom di KAMC, Kampung Acheh, Yan.




No comments: