Pages

Friday, October 7, 2011

MELAWAT MANGSA RIBUT, BERJUMPA GURU BESAR SJKC SUNGAI YAN DAN PROGRAM MESRA JIRAN

Pada sebelah pagi, 3 Oktober, saya bersama Pegawai JKM melawat 3 buah rumah mangsa ribut di Kampung Ruat. Kejadian ini berlaku pada lebih kurang jam 4 pagi. Rumah En rahim, anggota Bomba Yan agak teruk keadaannya, bumbung bahagian dapur habis tercabut diangkat puting beliung. Sebelah petangnya, saya sekali lagi melawat mereka bersama 2 orang kakitangan dari Pejabat Pembangunan Negeri Kuala Muda/Yan. Saya juga menghulurkan bantuan kepada 3 orang mangsa ribut ini.

Saya juga sempat pergi ke SJKC Sungai Yan untuk berjumpa dengan Guru Besar untuk berbincang tentang keperluan sekolah berkenaan.

Selepas isha' 3 Oktober, saya bersama Pegawai JASA, Pn Naemah Nordin menghadiri Program Mesra Jiran di rumah Pak Su Zan, Kampung Sungai Belida.

No comments: