Pages

Sunday, May 29, 2011

MAJLIS PERASMIAN PROGRAM TAKHARUB ANJURAN JASA DAN MAJLIS BACAAN YASIN

Pada 18 Mei, saya menghadiri Majlis Perasmian Program Takharub anjuran JASA negeri Kedah di Chalet Putri Ayu, Yan. Program ini dikendalikan oleh JASA bagi DUN Guar Chempedak dan DUN Gurun selama dua hari iaitu pada 18 - 19 Mei. Saya mengambil peluang sebaiknya untuk menghadiri sebanyak mungkin perjumpaan yang diadakan. Pada 18 Mei, saya hadir dan memberi ucapan di Kampung Kolam, Jalan Jenun, Kampung Titi Serong, Sungai Udang dan Sungai Belida. Manakala pada 19 Mei pula, saya hadir dan memberi ucapan di Kampung Pasir, Kampung Teroi Bukit, Kampung Ruat dan Kampung Permatang Chengai.

Pada 18 Mei juga, saya menghadiri majlis bacaan Yasin sempena hari jadi UMNO yang ke-65 tahun di Masjid Sungai Limau. Majlis diadakan selepas solat maghrib, sebelum solat isha'.

No comments: