Pages

Monday, April 26, 2010

Program Harian

8/4/2010 - Sebelum menghadiri mesyuarat di Giat Mara, Yan yang di pengerusikan oleh Timbalan Ketua Pengarahnya. Saya sampai ke pejabat ADUN untuk bertemu dengan rakyat. Seperti biasa bila saya di Pejabat ADUN(yang ditetapkan ialah pada hari rabu dan khamis), tetapi hari lain pun saya akan berada di situ jika berada dalam kawasan, ramai juga yang datang bertemu dengan pelbagai masalah, terutamanya masalah rumah.

Di sebelah petang, selepas asar saya ke Kuala Sedaka untuk melawat dan bertemu peserta workship membaiki peralatan nelayan anjuran Giat Mara dan Yayasan Taqwa. Saya diminta untuk memberi ucapan ringkas bagi memberi nasihat yang perlu kepada peserta.

Saya dijemput untuk memberi penerangan dan ceramah ajuran cawangan UMNO Zon Bedong di dewan orang ramai Bedong Timur. Ramai juga yang hadir termasuk Ketua-Ketua Cawangan, Ketua-Ketua Wanita Cawangan dan Ketua-Ketua Pemuda dalam Zon Bedong. Dalam ceramah berkenaan saya menyentuh tentang pelbagai isu politik semasa, kepimpinan negara dan juga berhubung dengan Modal Ekonomi Baru oleh YAB Perdana Menteri.

No comments: