Pages

Sunday, August 14, 2011

MESYUARAT JK PDK YAN, MENGUNJUNGI BAZAR RAMADHAN GUAR CHEMPEDAK DAN MAJLIS BERBUKA PUASA & BERSOLAT DI MASJID JAMEK, YAN

Pada 14 Ogos, 10 pagi, saya mempengerusikan Mesyuarat JK PDK Yan di Sungai Yan. Mesyuarat membincangkan tentang kedudukan kewangan serta aktiviti-aktiviti yang telah dan akan dilaksanakan. Antara aktiviti yang akan dilaksanakan ialah Jamuan Hari Raya Aidilfitri yang akan diadakan pada 21 September dan majlis khatam untuk anak-anak PDK yang akan diadakan pada 21 Oktober yang akan datang.

Pada sebelah petang, 14 Ogos, saya bersama rakan-rakan (Salimat dan Zainol) mengunjungi bazar Ramadhan Guar Chempedak. Tujuannya ialah untuk beramah mesra dengan peniaga-peniaga dan pelanggan-pelanggan bazar berkenaan sambil membeli kuih-muih.

Pada hari ini, saya berbuka puasa dan solat maghrib bersama Tuan Sheikh Roslan, Imam Besar Masjid Jamek, Alor Setar dan qariah Masjid Jamek Yan yang lain. Saya memilih Masjid Jamek Yan untuk bersolat isha' dan terawih pada malam ini kerana meraikan Tuan Sheikh Roslan, sahabat lama saya.


No comments: