Pages

Thursday, December 31, 2009

Selamat Tahun Baru 1 Malaysia 2010

Pada jam 12:00 malam ini maka berakhirlah tahun 2009. Tahun 2009 akan meninggalkan kita dengan penuh kenangan. Ada pahit,ada yang manis. Bagi diri saya, yang manis lebih banyak dari yang pahit. Sepanjang Tahun 2009, saya telah mencuba sedaya upaya untuk memberi khidmat yang terbaik kepada penduduk kawasan dibawah tanggungjawab saya,Dewan Undangan Negeri Guar Chempedak. Banyak rumah PPRT yang berjaya dibina, rumah-rumah dhaif berjaya dibaik pulih dan ramai juga yang mendapat manfaat dari projek dibawah Jabatan Kebajikan Masyarakat. Semua ini mampu dilaksanakan atas kerjasama, hubunganbaik dan sokongan daripada agensi-agensi Kerajaan Pusat seperti KEDA, JKM, LKIM, Jabatan Perikanan dan lain-lain lagi. Tanpa sokongan mereka, tidak mungkin semua ini dapat dilaksanakan. Kepada semua ketua-ketua dan kakitangan agensi-agensi ini, saya ucapkan ribuan terima kasih.

Menjelang tibanya tahun 2010 ini, saya ingin mengucapkan selamat tahun baru 2010 kepada semua penduduk kawasan Dewan Undangan Negeri Guar Chempedak. Sama-samalah kita mendoakan semoga tahun 2010 menjadi tahun yang lebih baik dari 2009. Semoga negara kita Malaysia yang tercinta ini terus aman damai dan makmur.

SELAMAT TAHUN BARU 1 MALAYSIA 2010.

No comments: