Pages

Saturday, May 22, 2010

Melawat Kawasan

13/5/2010 - Pagi ini, saya berkesempatan untuk melawat Pasar Tani, FAMA, Guar Chempedak. Agak sebulan lebih saya tidak melawat pasar tani ini. Dari perbualan tidak formal dengan pengerusi pasar tani dan pengusaha-pengusaha pasar tani berkenaan nampaknya ada peningkatan prestasi berbanding semasa mula-mula ianya di buka. Aktiviti pasar borong berjaya sekali terutamanya di sebelah pagi dan petang. Terdapat pelanggan yang datang dari luar kawasan termasuk dari Pendang, Alor Setar, Sg. Petani dan lain-lain lagi.

Lebih kurang jam satu tengah hari saya menziarahi Cikgu Saad yang sakitnya bertambah serius di rumahnya di Kampung Lubok Boi. Saya juga sempat berada dirumahnya lebih kurang satu jam. Rupa-rupanya perjumpaan saya dengan beliau kali ini adalah terakhir kerana lebih kurang jam 4 petang saya mendapati beliau kembali kerahmatullah. Selepas mesyuarat program sukan rakyat di GiatMara Yan, saya terus menziarahi jenazah cikgu Saad di rumahnya.





1 comment:

boyzondanet said...

terima kasih byk2 Dato di atas keperihatinan Dato terhadap Allahyarham Cikgu Saad Rejab.smoga Dato dmurahkan rezeki..dari cucu Cikgu Saad