Pages

Tuesday, June 1, 2010

Perlantikan Sebagai Pengerusi Majlis Perudingan Suruhanjya Koperasi Negeri Kedah

23/5/2010 (Ahad) - Saya menziarahi jenazah Allahyarham Dato' Awang Ahmad, bekas wakil rakyat kawasan Kuala Negeri di Jalan Kuala Kedah. Allahyarham adalah kawan lama saya yang berpewatakan 'friendly' bila-bila masa berjumpa dengan rakan-rakan. Kemudiannya saya dikunjungi oleh Tn. Hj. Zainun, Pengarah Suruhanjaya Koperasi Negeri Kedah berbincang mengenai kemajuan gerakan koperasi di negeri Kedah dan mendapatkan tandatangan saya bagi surat-surat perlantikan ahli majlis perundingan koperasi negeri Kedah. Baru-baru ini saya telah dilantik oleh YB' Dato' Seri Ismail Sabri, Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Pengguna sebagai Pengerusi Majlis Perundingan Suruhanjaya Koperasi negeri Kedah.

No comments: