Pages

Tuesday, April 12, 2011

PERSIDANGAN UMNO CAWANGAN-CAWANGAN

Dalam musim persidangan cawangan-cawangan UMNO tahun ini, saya mencuba sedaya upaya untuk menghadiri sebanyak mungkin persidangan cawangan UMNO, terutamanya dalam DUN Guar Chempedak. Ini penting kerana persidangan UMNO adalah platform terbaik untuk bertemu dengan ahli-ahli UMNO peringkat akar umni serta mendengar isu-isu yang dibangkitkan. Saya juga mengambil peluang untuk menyampaikan ucapan bagi menerangkan isu-isu politik semasa. Pada 1 April, saya menghadiri mesyuarat persidangan wanita UMNO cawangan Kampung Raga dan UMNO cawangan Taman Yan. Pada 8 April pula, saya menghadiri persidangan UMNO cawangan Kampung Raga di mana saya sendiri adalah Ketua di situ. Pada 9 April pula, saya menghadiri 4 persidangan cawangan iaitu cawangan UMNO Padang Lumat, Kampung Jawa, Kampung Singkir Darat dan Kampung Kepala 30.

No comments: