Pages

Tuesday, March 16, 2010

Program Harian

11/03/2010 (Khamis) - Sebelah pagi saya di Pusat Khidmat untuk bertemu dengan rakyat. Jam 12 tengah hari, saya menghadiri mesyuarat Pertubuhan Peladang Kawasan (PPK) Merbok/Yan. Saya menghadiri mesyuarat atas kapasiti saya sebagai Ahli lembaga Pengarah Pertubuhan Peladang Malaysia. Isu utama yang dibincangkan ialah pengambilalihan operasi kawasan pinggir MADA di Negeri Kedah oleh MADA. Keluasan kawasan padi yang terlibat ialah 445 hektar dan ia akan dilaksanakan pada tahun 2011.



Saya juga berkesempatan untuk bersama dengan warga Kolej Komuniti Guar Chempedak untuk satu majlis ramah mesra dan BBQ. Dalam ucapan saya yang ringkas, saya meminta agar pihak pengurusan kolej ini mendapatkan pandangan dan maklum balas masyarakat setempat dalam menentukan kursus yang akan ditawarkan.







Selepas solat Isyak, saya bertemu dengan dengan AJK JKKKP Kuala Sg. Yan di Dewan surau untuk beramah mesra dan sesi dialog dengan mereka.



No comments: