Pages

Tuesday, June 21, 2011

MERASMIKAN MESYUARAT AGUNG KOPERASI PASAR MINGGU SUNGAI LIMAU DALAM BERHAD, MENGHADIRI KENDURI PERKAHWINAN DAN PROGRAM JUARA RAKYAT

Pada 18 Jun, jam 9.30 pagi, saya merasmikan Mesyuarat Agung Koperasi Pasar Minggu Sungai Limau Dalam Berhad. Saya dijemput atas kapasiti saya sebagai Pengerusi Majlis Perundingan Koperasi negeri Kedah. Koperasi Pasar Minggu Sungai Limau ditubuhkan pada tahun 1972. Kini ia telah berusia 39 tahun. Pengerusi Lembaga Pengarah kini ialah Tuan Haji Hassan Darus, bekas Setiausaha UMNO bahagian Jerai. Sejak dua tahun lalu, ia mencatatkan keuntungan antara RM 30,000 - RM 40,000 dan mampu memberi dividen 10% kepada lebih 300 orang ahli. Kepada pihak Lembaga Pengarah dan ahli-ahli, saya ucapkan tahniah, syabas!. Saya juga sempat makan kenduri kahwin di Dewan Serbaguna, Guar Chempedak dan Taman Samudera, Yan (perkahwinan anak saudara, Sdr. Mokhtar Bahwi).

Sebelah petang, 18 Jun, saya menghadiri Program Juara Rakyat anjuran Wanita UMNO bahagian Jerai di SK Sungai Limau.



No comments: