Pages

Wednesday, June 29, 2011

PERASMIAN KEJOHANAN BALAPAN DAN PADANG SMK DULANG KALI KE-11 DAN MENGHADIRI PROGRAM PENGHAYATAN KESENIAN ISLAM

Pada 28 Jun, saya merasmikan Kejohanan Balapan dan Padang SMK Dulang kali ke-11, tahun 2011. Sambutan dan persembahan kejohanan ini amat baik sekali. Ia dimeriahkan lagi dengan kehadiran Pancaragam Kolej Sultan Abdul Hamid. Saya berada di kejohanan ini dari jam 2.30 petang sehingga ia selesai jam 6.30 petang. Tahniah dan syabas saya ucapkan kepada pengurusan SMK Dulang yang dipimpin Cikgu Tuan Haji Ismail yang berjaya menganjurkan Kejohanan Balapan dan Padang dengan begitu hebat sekali. Terima kasih dan penghargaan kepada pihak sekolah dan cikgu Jaya khususnya atas kesudian menjemput saya untuk sama menyaksikan satu kejohanan sukan yang amat meriah.

Pada sebelah malamnya, saya menghadiri Program Penghayatan Warisan Kesenian Islam, Peringkat daerah Yan di Masjid Jame' Badlishah Yan, anjuran Pejabat Daerah Yan.




No comments: